Tuesday, April 21, 2009

Assalamualaikum...

Posted by Iha at Tuesday, April 21, 2009
aku sgt mengantuk n keje pun xde lg utk wktu skrg..thats y im writing in here..nk citer ape ek?

hmm...at this moment,my baby maybe dh 10weeks or 12weeks.buat masa skrg,die sgt baik n xmenyakitkan aku..aku xmengalami alahan,x muntah2 n selera mkn pun mcm biase je..tp,abg ada ngadu2 gak,die rasa pening2 n ada rasa mual..huhu..mungkinkah dia yg menanggung sume alahan tu..

aku xsabar nk tnggu bln dpn.nk scan skali lg.nk tgk baby skali lg ;-) everyday,abg mesti sembang2 ngn baby.xsbr nk tnggu die kuar.nk main ngn die.aku ni dh le xde experience jaga bdk kecik.handle bdk kecik pun xreti.harap2 aku leh jaga die dgn baik.

we wish for a baby boy.dh ada nama.haris..tp,klu gurl pun xpe..aku nk boy sbb dlm famili aku xde adik bradik boy.abi sorg je satu2 nye lelaki in d famili.sbb tu nk anak lelaki..anyway,boy or gurl sama je ;-)

0 comments on "Assalamualaikum..."

Post a Comment

 

Baby Al-Fayyad Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal