Thursday, March 5, 2009

5th Mar 09

Posted by Iha at Thursday, March 05, 2009
this will be d 1st time im writing here..nk cerita ape ek?dh hampir 4bln aku kwen n keje lak dh hampir 7bln..aku hepi life as a wife..kmrn aku masak nasi lemak..kitorang bekfes awal coz hubby msuk keje awal.aku bg die bw bekal.blk umah dinner pun kitorang mkn ns lemak smpai licin.alhamdulillah..ouh,yea.esok kitorang nk fly g KK.nk g honeymoon for a 2nd time.nk dok ngadap gng kinabalu.kwn2 tnye,knp xpanjat gng.aku ckp malas la.aku ni bkn nye jnis lasak.lgpun skrg ni musim ujan.xpe la,asalkan kitorang dpt spend time sama2 pun dh cukup.insyaallah kitorang bertolak ptg sok,jumaat flight kul2.25.expected to arrive at 5pm cmtu la.then kena amik teksi g kundasang kt kaki gng kinabalu.dulu abg ade ckp nk bw g honeymoon kt kundasang sbb abg kata ctu sejuk.harap tercapai la angan2 kt nk ke sana.aku lak keje MAS.dptla naik flight murah2.tu yg best nye.kitorang tdo sana 2mlm je.ahad ptg will be back sbb isnin abg ade clas ngaji.he is very committed ajar ngaji bdk2 tu.kata abg,itu tnggungjwb die utk menyampaikan..maybe ramai xtau,abg dh dpt keje as a teacher kt private school,APIIT Smart School.abg jd ustaz kt ctu.u know what,skolah tu dkt je ngn tmpt keje aku.rezeki kitorang kot.one way je.tiap2 ari abg drop aku kt dpn MAS,then die trus g skolah.he seems to be very happy n comfortable with his job.tp,aku...

0 comments on "5th Mar 09"

Post a Comment

 

Baby Al-Fayyad Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal