Thursday, March 5, 2009

anakku..

Posted by Iha at Thursday, March 05, 2009
nmpknye,thn 2009 ni rmai kwn2 yg bakal bergelar ibu n dh pun bergelar ibu..aisyah,kshira,ida,tqah,noorima n .......tp,aku...blum ade tanda2 yg +ve lg.agak merunsingkan aku gak sbenarnye.sbb aku tau aku ade prob dalaman.xpyh la diceritakan kt cni.aku tgh plan nk jmpe doc ni.tp xtau lg bila.nk g private hospital la.better..actually,rmai dh yg bertnye..tiha blum berisi lg ke?dh expecting ke?so n so...jwpnnye,lum ade rezeki lg.abg mesti marah psl ni sbb abg ckp jgn risau sgt.sume ni rezeki Allah.lgpun,awal lg..ntah le..kdg2 aku xnk pk sgt,tp,bila aku asyik dgr good news from kwn2 yg dh kwen,aku pun jd riso.knp aku blum lg??sume org dh kwen mestila nk baby.............

0 comments on "anakku.."

Post a Comment

 

Baby Al-Fayyad Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal