Thursday, March 5, 2009

keje oh keje

Posted by Iha at Thursday, March 05, 2009
xtau la ape masalah ngn diriku ini.slalu tension n xpuas ati je ngn keje aku skrg.dlm minggu ni dh bpe kali ckp kt abg,nk resign.ade skali abg ckp,resign la.kita blk kg.wat keje2 kg..hmmm...sbenarnye,kdg2 aku rasa ok ngn keje aku.kdg2 rasa x ok.aku keje under project skrg.tiap2 hari kena follow-up ngn org.bkn sorg dua.byk gak org,diff. dept. lak tu.tu yg aku xsuka.aku ni bknnye jnis sy suka jmpe2 org,deal ngn org.aku lbey suka wat keje aku sndiri tanpa perlu byk deal ngn org.dulu,masa kt UIA,aku ade amik subjek ADAIS.keje yg aku wa skrg ni lbey krg mcm yg blajar dlm ADAIS la.mostly psl system.aku xsuka..dlm minggu ni aku ade kena face ngn sorg user ni.bengang tul.membebel je die kt aku.dh la xnk dgr ckp org..then,dlm minggu ni jugak aku byk kena face users n settlekan prob diorang.aku dh mcm helpdesk.org tnya soalan,aku clarify kan..i'm expecting numbers n accounts.aku suka financial statements,ledger,double entries and anything la yg related ngn financial reporting..tp,tu la,kdg2 kita xkan dpt pe yg kita nak..tp,kita tetap kena bersyukur sbb skrg ni rmai yg kena buang keje yg menganggur.tp,aku,still ade kt cni with fixed income.alhamdulillah..im trying to love my job since the beginning lg.tp,mmg byk cabarannye.Allah saja yg tau..seb baik aku ade abg.kt die la tmpt aku luahkan sumenye.cian die..kwn2 aku kt MAS pun byk bg semangat..n not to forget,my cute sister,deqna.die pun byk bg semangat kt aku..bercakap psl deqna,ade org nk merisik die la...apekah?siapakah?dimanakah?ooppsss...

0 comments on "keje oh keje"

Post a Comment

 

Baby Al-Fayyad Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal